Centrala 7:30 - 15:30      (051) 353 222
Dežurna služba 0-24      (051) 211 906
Voda i vodni resurisi Riječkog područja

Novosti

Preporuka korisnicima da kontroliraju ispravnost vodovodnih instalacija

14.02.2012.
Računi za vodnu uslugu na području Rijeke i riječkog prstena u mjesecu veljači 2012. godine, a za ostvarenu potrošnju vode u mjesecu siječnju, bit će izdani za oko 10.000 objekata temeljem očitanja stanja vodomjera dok će za njih oko 30.000 biti izdani temeljem očitanja izvršenog u mjesecu siječnju jer je redovno mjesečno očitanje vodomjera prekinuto početkom ovog mjeseca, kada su svi raspoloživi djelatnici angažirani u dvosmjenskom interveniranju na pozive korisnika koji su ostali bez vode zbog niskih temperatura i jake bure. 
Prvo slijedeće redovno čitanje vodomjera od strane djelatnika ovog Društva, a kojim će se ujednačiti obračunata i stvarno isporučena količina vode u prva dva mjeseca ove godine, očekuje se s poboljšanjem vremenskih uvjeta - u mjesecu ožujku.

Kako se voda prilikom zaleđivanja širi, postoji mogućnost da su zaleđeni dijelovi instalacija popucali, a što može uzrokovati i veće gubitke vode. Korisnike u cilju troškovnog smanjenja posljedica nastale štete savjetujemo da prije provjere ispravnosti internih vodovodnih instalacija zatvore, ali ne na silu, ventil iza glavnog vodomjera i puste otvorene slavine. Korisnici provjeru ispravnosti instalacija mogu izvršiti na jednostavan način - zatvaranjem svih izljevnih / potrošnih mjesta te očitanjem glavnog vodomjera. Mirovanje crvenog indikatora na vodomjeru ukazuje na ispravne interne vodovodne instalacije, dok vrtnja crvenog indikatora ukazuje na gubitke vode i kvar na internim vodovodnim instalacijama. Provjera ispravnosti internih vodovodnih instalacija preporuča se svim korisnicima, ne samo onima koji su tijekom proteklih studenih dana ostali bez vode.

Interventne ekipe KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka i nadalje su pojačano angažirane na odleđivanju zamrznutih vodovodnih instalacija i zamjeni puknutih vodomjera, najviše u istočnom dijelu riječkog prstena, zbog čega sve korisnike molimo za strpljenje. Od početka veljače zaprimljeno je do tisuću poziva korisnika koji su ostali bez vode. Po intervenciji polovici korisnika normalizirala se vodoopskrba, dok se ostaloj većini usluga mogla nastaviti tek po odleđivanju zamrznutih internih instalacija.

O načinu obračuna vodne usluge u mjesecu ožujku, a za potrošnju vode u veljači ove godine, korisnike u Rijeci i riječkom prstenu naknadno ćemo informirati.