Potpisivanjem Izjave o prihvaćanju Kodeksa etike u poslovanju, prihvatili smo obvezu djelovanja u skladu s načelima odgovornosti, istinitosti, učinkovitosti, transparentnosti, kvalitete, postupanja u dobroj vjeri i poštovanja dobrih poslovnih običaja prema poslovnim partnerima, poslovnom i društvenom okruženju i vlastitim zaposlenicima.
Kodeks etike u poslovanju dokument je Hrvatske gospodarske komore koji utvrđuju osnovne smjernice etičkog ponašanja poslovnih subjekata u hrvatskom gospodarstvu. Određivanjem etičkih kriterija želja je pridonijeti otvorenijem i učinkovitijem poslovanju te kvalitetnijim vezama poslovnih subjekata u RH s poslovnom sredinom u kojoj djeluju, sprječavajući nedopušten utjecaj na društvenu i prirodnu okolinu.
Etičkim kodeksom KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. utvrdili smo osnovna etička pravila ponašanja naših zaposlenika u odnosu prema fizičkim i pravnim osobama, kao i u međusobnim odnosima zaposlenika, radi utvrđivanja i promoviranja temeljnih etičkih vrijednosti u poslovima koje obavljaju zaposlenici Društva.
Društvo posluje u interesu korisnika vodnih usluga a napose poštujući i razvijajući osnovne vrijednosti kao što su pravičnost, poštenje, odgovornost, kvaliteta usluga, otvorenost u poslovanju, poduzetnost, timski rad i druge vrijednosti primjerene za isporučitelja vodnih usluga.
Temeljna načela koja promoviramo su:
- povjerenje i kolegijalnost
- zakonitost i stručnost u obavljanju poslova
- timski rad i profesionalna komunikacija
- uvažavanje potreba korisnika usluga
- izbjegavanje i prevencija sukoba interesa
- odgovorno upravljanje imovinom, poslovnim financijama i postupkom nabave
- povjerljivost osobnih podataka i informacija o poslovanju
- izbjegavanje primanja i davanja darova
- zabrana konzumiranja sredstava ovisnosti tijekom radnog vremena
Potičemo etičkog ponašanje u organizaciji definiranjem i publiciranjem pravila ponašanja i pozitivnim primjerom menadžera.