vrijeme početka: u 10,00 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Dolac 14, Rijeka (sala za sastanke, polukat)
DNEVNI RED
1. Izbor predsjednika i jednog zamjenika predsjednika Nadzornog odbora Društva
2. Usvajanje Poslovnika o radu Nadzornog odbora Društva - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: predsjednik Nadzornog odbora /
3.A Izvještaj o poslovanju KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u razdoblju I – IX 2013. - PRIHVAĆENO
3.B Izvještaj o gradnji komunalnih vodnih građevina i korištenju sredstava naknade za razvoj te ostalih izvora financiranja u razdoblju I – IX 2013. - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
4. Rebalans Plana poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. za 2013. godinu - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
5. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o cijeni vodnih usluga - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
6. Plan poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o za 2014. godinu - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
7. Plan gradnje komunalnih vodnih građevina za 2014. godinu - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
8. Pravilnik o financiranju razvoja komunalne djelatnosti za 2014. godinu - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
9.A Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna - PRIHVAĆENO
9.B Informacija o ugovorima sklopljenim temeljem odluke Nadzornog obora 226 od 9.09.2013. - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
10. Razno
Izbor predsjednika i jednog zamjenika predsjednika Nadzornog odbora Društva
Sjednicu je otvorio Vladimir Benac, kao predsjednik Nadzornog odbora u prošlom mandatu. Izrazio je dobrodošlicu novoizabranim članovima Nadzornog odbora. Upoznao je prisutne da je temeljem članka 19. i 26. Društvenog ugovora KD VODOVOD I KANALIZACIJ d.o.o., Skupština Društva na svojoj 2. redovnoj sjednici održanoj dana 18.11.2013. godine imenovala Nadzorni odbor u sastavu:
1. Vladimir Benac Grad Rijeka
2. Nedeljko Tomić Grad Rijeka
3. Ivica Rubeša Grad Kastav
4. Adriana Klemen Općina Jelenje
5. Tomislav Vukelić KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o.
Mandat članova Nadzornog odbora traje 4 (četiri) godine računajući od dana donošenja odluke o imenovanju.
Nadalje upoznaje prisutne da predsjedavajući Skupštinom Društva, opunumoćenik Gradonačelnika Grada Rijeke, predlaže za predsjednika Nadzornog odbora Vladimira Benca i za jednog zamjenika Ivicu Rubešu. Prijedlog je dan na glasovanje. Nakon glasovanja utvrdio je da su prijedlozi za predsjednika Nadzornog odbora i jednog zamjenika predsjednika jednoglasno prihvaćeni te je donesena odluka kojom se:
Za predsjednika Nadzornog odbora imenuje se Vladimir Benac.Za jednog zamjenika predsjednika Nadzornog odbora imenuje se Ivica Rubeša.Mandat predsjednika i zamjenika predsjednika Nadzornog odbora traje 4 (četiri) godine.
Izvještaj o poslovanju I-IX 2013.
KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. je u prvih devet mjeseci ove godine, ostvarilo ukupne prihode u iznosu od 82.797.691 kuna te rashode u iznosu od 82.135.709 kuna čime je ostvarena dobit od 661.982 kuna. Ukupni ostvareni prihod u prvih devet mjeseci ove godine je za 9,4% manji u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Ukupni ostvareni rashodi također su manji u usporedbi s prvih devet mjeseci protekle godine za 13,8% manje. Prihod od prodaje proizvoda i usluga iznosi 89,4% ukupnog prihoda i manji je u odnosu na isto razdoblje protekle godine za 3.516.684,00 kn, odnosno za 4,5 %.
Vodna usluga javne vodoopskrbe u razdoblju I-IX 2013. godine ostvarena je u iznosu od 10.397.422 m3, što je za 7,5% manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, za 9 % manje u odnosu na Plan 2013. godine i za 1,6% manje u odnosu na Procjenu poslovanja 2013. Pad u isporukama vode ostvaren je kod svih kategorija, osim Poslovnih prostorija. Najveći podbačaj ostvaren je kod isporuke vode Drugim isporučiteljima koji su preuzeli za 37% manje količine vode u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Veći fizički obujam za uslugu javne vodoopskrbe u odnosu na prošlu godinu i Plan ostvaren je u kategoriji Poslovne prostorije zbog potrošnje INA d.d. Urinj za oko 250.000 m3 vode iznad njihove prosječne mjesečne potrošnje tijekom remonta internog sustava vodoopskrbe.
Ostvarena usluga pročišćavanja otpadnih voda na uređaju u prvih devet mjeseci ove godine približno je jednaka ostvarenju u 2012. i procjeni za 2013. Skupljanje otpadnih voda za korisnike priključene na sustav javne odvodnje manje je za 4,4% u odnosu na ostvarenje I-IX 2012. Usluga crpljenja otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama viša je za 15,8 % u odnosu na isti period prethodne godine jer je Društvo u 2013. godini počelo s pružanjem usluge na području Grada Bakra (od 6. veljače) i Općine Klana (od 1. svibnja).
Izvještaj o gradnji komunalnih vodnih građevina i korištenju sredstava naknade za razvoj te ostalih izvora financiranja u razdoblju I – IX 2013.
U prvih devet mjeseci 2013. je u Prioritet I i II investirano oko 42,4 milijuna kuna, što predstavlja 17,8% realizacije Plana gradnja komunalnih vodnih građevina za 2013. godine. Od toga realizacija Prioriteta I (investicija koje su od zajedničkog značaja za sve jedinice lokalnih samouprava ili sustava u cjelini) iznosi 19,7%, dok realizacija po investicijama iz Prioriteta II (onih koje su od značaja za pojedine jedinice lokalnih samouprava) iznosi 16%. Slabija realizacija rezultat je smanjenog sufinanciranja od strane Hrvatskih voda u odnosu na planirano, sporije dinamike realizacije po Jadranskom projektu te nemogućnosti da razvojni zahvati koji će se financirati putem kredita Europske banke za obnovu i razvoj započnu u 2013. godini. Zbog navedene značajne promjene elemenata po kojima je bio izrađen i prihvaćen Plan gradnje komunalnih vodnih građevina za 2013. godinu na prošloj sjednici Nadzornog odbora dana je prethodna suglasnost na njegovu izmjenu i dopunu, koju je Skupština Društva usvojila 18. studenog 2013. godine.
Rebalans Plana poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. za 2013. godinu
Rebalans plana poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. za 2013. godinu bilo je potrebno donijeti zbog smanjenja fizičkog obujma pružanja vodnih usluga te iz razloga što Hrvatske vode nisu osigurale planirana novčana sredstava za investicijske aktivnosti Društva u okviru Plana održavanja komunalnih vodnih građevina za javnu vodoopskrbu te iste iz tog razloga nije moguće realizirati.
Planom poslovanja bila je predviđena isporuka 14.760.000 m3 vode, a zbog ostvarenja u prvih devet mjeseci ove godine rebalansom se predviđa isporuka 13.520.904 m3 vode do kraja godine, što je za oko 1,2 milijuna kubika vode manje. Najveći podbačaj u odnosu na planirani fizički obujam ostvaren je u kategoriji Drugi isporučitelji vodnih usluga zbog manje isporuke vode tijekom ljetnih mjeseci. Temeljem navedenog je planirani prihod iz redovne djelatnosti u 2013. godini s 98 milijuna kuna rebalansom predviđen u iznosu od 92 milijuna kuna. Unatoč smanjenim prihodima, Rebalansom Plana poslovanja za 2013. predviđa se na kraju godine poslovanje s dobiti od 697.284 kuna zbog primjena administrativnih i knjigovodstvenih mjera za ostvarenje pozitivnog rezultata poslovanja - smanjenje troškova izjednačavanjem stopa amortizacije kanalizacijskih cjevovoda s vodovodnim cjevovodima i povećanje prihoda unosom nekretnina u imovinu Društva, za koje je Nadzorni odbor dao svoju suglasnost 9. rujna ove godine.
Plan održavanja građevina javne vodoopskrbe za 2013. godinu sačinjen je temeljem prošlogodišnjih smjernica Hrvatskih voda. Planirana sredstva Hrvatskih voda u iznosu od 20.781.341 kuna nisu osigurana zbog čega se značajno odstupilo u realizaciji. Odustalo se od aktivnosti u smanjenju gubitaka vode i katodne zaštite, dok će se zamjena i rekonstrukcija objekata realizirati u obimu od 25% planiranog te povećanje standarda održavanja vodoopskrbnog sustava u obimu od 13% planiranog.
Plan gradnje komunalnih vodnih građevina za 2014. godinu
Sukladno odredbama Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o vodama, Plan gradnje komunalnih vodnih građevina više ne donose predstavnička tijela jedinica lokalnih samouprava, tj. gradska i općinska vijeća, već ga donosi Skupština javnog isporučitelja vodnih usluga.
Planom gradnje komunalnih vodnih građevina za 2014. godinu predviđeno je u gradnju i projektiranje uložiti ukupno 176.481.450 kuna, od čega 103.592.000 kuna u Prioritet I - projekte od zajedničkog interesa za sve suvlasnike Društva i od značaja za funkcioniranje sustava javne vodoopskrbe i javne odvodnje u cjelini, te 72.889.450 kuna u Prioritete II – projekte od interesa za svaku pojedinu jedinicu lokalne samouprave. Plan je rađen u suradnji s jedinicama lokalnih samouprava.
Oko 103,5 milijuna kuna vrijedan Prioritet I obuhvaća:
- nastavak izrade projektne dokumentacije za izgradnju CS i TS Martinšćica sa zahvatima u sklopu vodocrpilišta u sklopu Vodoopskrbe visinske zone Kostrena (700 tisuća kuna iz naknade za razvoj)
- izradu projektne dokumentacije za Dogradnju vodoopskrbnog podsustava na području Grobinštine i gradnja podsustava za transport vode na Platak (2 milijuna kuna iz naknade za razvoj)
- nastavak radova na svim nedovršenim podprojektima II. faze sustava odvodnje Rijeka-Grobnik u okviru Jadranskog projekta (podprojekti W3, W4, W5, W6 i W7) sa ciljem kako bi II. faza u cijelosti bila završena u 2014. godini (73,5 milijuna kuna, od čega 10,4 milijuna kuna iz naknade za razvoj odvodnje Grobnik i 63,1 milijuna kuna putem Ugovora o financiranju Projekta Jadran iz zajma Međunarodne banke za obnovu i razvoj, sredstava HV i državnog proračuna)
- izgradnju sanitarnog kolektora u sklopu izgradnje „ceste za Marišćinu“ (6 milijuna kuna iz naknade za razvoj)
- izradu EU projekata u sklopu pripreme kandidature za financiranje gradnje sustava odvodnje na području aglomeracije Rijeka, Bakar-Kostrena i Kraljevica iz EU fondova (oko 21,4 milijuna kuna, od čega 17,9 milijuna kuna iz sredstava Hrvatskih voda, a preostalih 3,5 milijuna kuna iz naknade za razvoj –što čini 10%-tno učešće u sufinanciranju projektiranja i pokrića imovinsko-pravne pripreme i ostalih troškova)
U Prioritet II planira se uložiti oko 72,8 milijuna kuna i to oko 56,4 milijuna kuna u investicije na području Grada Rijeke, oko 1,1 milijun kuna za investicije na području Grada Bakra, oko 3,3 milijuna kuna za investicije na području Grada Kastva, oko 1,4 milijuna kuna za investicije na području Grada Kraljevice, oko 3,1 milijun kuna za investicije na području Općine Kostrena, oko 730 tisuća kuna za investicije na području Općine Čavle, oko 6,5 milijuna kuna za investicije na području Općine Viškovo i oko 332 tisuće kuna za investicije na području Općine Jelenje.
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o cijeni vodnih usluga
Od 21. lipnja 2011. godine kada je donesena Odluka o cijeni vodnih usluga izmijenjen je zakonodavni okvir i potrebno je usklađenje.
Slijedom izmjena i dopuna članka 205. Zakona o vodama osnovna cijena za uslugu čišćenje septičkih i sabirnih jama više se ne utvrđuje kao osnovna cijena za uslugu javne odvodnje.
Iz tog je razloga potrebno ukinuti dosadašnju cijenu i način obračuna za ovu uslugu na području jedinica lokalnih samouprava koje su njezino pružanje povjerile isporučitelju vodnih usluga, tj. na području gradova Rijeke, Kraljevice i Bakra te općine Klana.
Uvela bi se cijena pražnjenja i odvoza otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama u visini od 76,00 kuna po metru kubnom crpljenog sadržaja. Uz obračun poreza na dodanu vrijednost ukupna cijena ove usluge iznosi 95,00 kuna po metru kubnom crpljenog sadržaja i obračunavala bi se i naplaćivala po njezinom izvršenju.
Odlukom o cijeni vodnih usluga uveden je fiksni dio vodnih usluga i on bi promijenio naziv u fiksni dio za javnu vodoopskrbu radi točnijeg informiranja korisnika o tome da služi pokriću troškova koji nastaju priključenjem nekretnine na sustav javne vodoopskrbe. Cijena i način obračuna se ne mijenjaju.
Uveo bi se fiksni dio za javnu odvodnju koji bi se obračunavao svim korisnicima čije su nekretnine priključene na javnu kanalizaciju u mjesečnom iznosu od 6,34 kuna bez poreza na dodanu vrijednost, odnosno 7,16 kuna s porezom na dodanu vrijednost.
Uvođenje je inicirano nalogom Državnog ureda za reviziju po izvršenoj reviziji ekonomske opravdanosti razlika u cijeni javne odvodnje na području Primorsko-goranske županije. Revizija je ujedno imala svrhu kontrole primjene propisa iz područja vodnoga gospodarstva od strane isporučitelja vodnih usluga.
Uvela bi se nova kategorija korisnika vodnih usluga - Posebne poslovne prostorije, koju bi činili korisnici koji će se obvezati preuzimati vodu iz javne vodoopskrbe za proces proizvodnje u količini iznad jednog milijuna kubika vode godišnje. Osnovna cijena varijabilnog dijela za javnu vodoopskrbu za ovu kategoriju iznosi 4,05 kuna po metru kubnom isporučene vode. U cijeni nisu obračunate naknade i porez na dodanu vrijednost.
Plan poslovanja Društva za 2014. godinu
Plan poslovanja za 2014. godinu je izrađen sukladno Smjernicama za njegovu izradu uvažavajući zaključak Nadzornog odbora i Skupštine da njegovoj izradi prethodi analiza načina obračuna usluge pražnjenja i odvoza iz septičkih i sabirnih jama s obzirom na zakonske odredbe i utjecaj istih na rezultat poslovanja.
Nakon dodatnog sagledavanja i analize svih zakonskih odredbi Plan poslovanja za 2014. razlikuje se u odnosu na Smjernice za njegovu izradu u planiranim količinama pražnjenja i odvoza iz septičkih i sabirnih jama (u Planu iznose 15.000 m3 , a u Smjernicama 5.200 m3), uvodi se fiksni dio osnovne cijene vodne usluge odvodnje i vodne usluge pročišćavanja korisnicima koji su spojeni na sustav javne odvodnje te posebne cijene pražnjenja i odvoza otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama sukladno izmjeni članka 205. Zakona o vodama. Izmjenom odredbi Zakona o vodama pražnjenje i odvoz otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama nije više moguće obračunavati mjesečno na temelju količine isporučene vode, već na temelju količine crpljenog sadržaja. Društvo će kontrolirati potrebe za ovom vrstom usluge i prijavljivati Državnom inspektoratu jame za koje ne zaprimi zahtjev za pražnjenjem kako bi se ispitala ispravnost istih. Fiksni dio odvodnje i pročišćavanja uvodi se prema mišljenju Državne revizije i mjesečni paušal obračunavat će se svim korisnicima čije su građevine priključene na javnu kanalizaciju.
Isporuka vodne usluge vodoopskrbe za 2014. godinu planirana je u iznosu od 13.612.200 m³, gotovo na nivou Rebalansa plana za 2013. godinu (povećanje za 0,7% ).
Planirana isporuka vodne usluge skupljanja i pročišćavanja otpadnih voda za 2014. godinu iznosi 7.850.400 m³, gotovo na nivou Rebalansa plana za 2013. godinu (povećanje za 0,5%).
Planirana količina pražnjenja i odvoza iz septičkih i sabirnih jama za 2014. godinu iznosi 15.000 m³.
U 2014. godini planirano je zapošljavanje ukupno 325, što je više od stanja broja kadrova na dan 30.9.2013. kada je iznosilo 321 iz razloga potrebe za kadrovima koji će biti uključeni u realizaciju značajnih razvojnih zahvata planiranih u narednim godinama. Postojeća organizacijska shema i sistematizacija planira se u 2014. godini uskladiti s dugoročnom poslovnom politikom i ciljevima poslovanja.
Društvo planira završiti poslovnu 2014. godinu s pozitivnim financijskim rezultatom od 74.140 kuna. Planirani prihodi u iznosu od 112.839.890 kn su za 0,5% veći u usporedbi s Rebalansom plana za 2013. godinu. Ukupni rashodi su planirani u iznosu od 112.765.750 i za 1,1% su veći u odnosu na Rebalans plana za 2013. godinu.
U održavanje građevina javne vodoopskrbe i javne odvodnje, koje se financiraju iz amortizacije Društva, i odnose se na rekonstrukcije i zamjene na mreži i objektima, nabavu opreme i sl., planira se uložiti 24.730.000 kuna (u vodoopskrbu 18 milijuna kuna, u odvodnju 6,7 milijuna kuna).
Točka 8. Plana poslovanja pod nazivom Plan gradnje komunalnih vodnih građevina i korištenja sredstava naknade za razvoj te ostalih izvora financiranja za 2014. godinu šira je od samog Plana gradnje komunalnih vodnih građevina budući obuhvaća i kreditne obveze. Iz tog razloga ukupan Plan financiranja po Prioritetu I i II iznosi 190.964.450 kuna te je od Plana gradnje komunalnih vodnih građevina, koji iznosi 176.481.450 kuna, veći za 14.483.000 kuna kreditnih obveza.
Sukladno prethodno usvojenom dokumentu i točki 8. Plana poslovanja - Plana gradnje komunalnih vodnih građevina i korištenja sredstava naknade za razvoj te ostalih izvora financiranja za 2014. godinu, Nadzorni odbor je dao prethodnu suglasnsot na Pravilnik o financiranju razvoja komunalne djelatnosti za 2014. godinu.
Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna
Ljiljana Mihić, rukovoditeljica Službe komercijalnih poslova, predložila je članovima Nadzornog odbora davanje suglasnosti za sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje jedan milijun kuna i to za točku 1. i točku 2. V. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2013. godine od 16.9.2013.
Nadzorni odbor jednoglasno je donio odluke o:
- Davanju suglasnosti za sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna za:
- V. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2013.g. od 16.09.2013; točka 1. - Izvođenje građevinskih i monterskih radova, te nabavu materijala za izgradnju vodovodnog ogranka i sanitarno potrošne kanalizacije Rožići-Žuknica, s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 1.650.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedenih radova za koje se sklapa ugovor s Zajednicom ponuditelja: IND-EKO d.o.o., Korzo 40/2, 51000 Rijeka, MB:03625613, OIB:60067885527 – nositelj ponude i BIMONT d.o.o., Kukuljanovo 317, 51227 Kukuljanovo, MB:3357058, OIB:03668783456, iznosi od 1.284.649,89 kn bez PDV-a.
- V. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2013.g. od 16.09.2013; točka 2. – Izgradnja komunalne infrastrukture vodovoda i fekalne kanalizacije, te izgradnja oborinske kanalizacije i nerazvrstane ceste Plešići-Općina Kostrena, s procijenjenom vrijednosti nabave u ukupnom iznosu od 2.520.000,00 kn bez PDV-a (od toga KD Vodovod i kanalizacija d.o.o. Rijeka u iznosu od 1.185.000,00 i Općina Kostrena u iznosu od 1.335.000,00 kn). Točna vrijednost navedenih usluga bit će poznata po završetku postupka javne nabave.
Informacija o ugovorima sklopljenim temeljem odluke Nadzornog odbora 226 od 9.09.2013.
Ljiljana Mihić, rukovoditeljica Službe komercijalnih poslova, informirala je članove Nadzornog odbora o ugovorima sklopljenim temeljem odluke Nadzornog odbora broj 226 od 9.09.2013. :
- III. Izmjene i dopune Plana nabave za poslovnu godinu 2013.g. od 03.06.2013.; točka 2. – Izrada studije izvodljivosti, studije utjecaja na okoliš i aplikacije za EU fondove, aglomeracije Bakar – Kostrena s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 1.500.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedene usluge za koju se sklapa ugovor s Zajednicom ponuditelja: HIDRO CONSULT d.o.o., F.Čandeka 23b, 51000 Rijeka, Hrvatska, OIB:58303111739, MB:3502490 - nositelj ponude i PROJEKT d.d., Kidričeva ulica 9a, 5000 Nova Gorica, Slovenija, SL81396589/5075742000 i APO d.o.o., Savska cesta 41/IV, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB:83995348543, MB:3758044, iznosi od 535.500,00 kn bez PDV-a.
- Plan nabave za poslovnu godinu 2013.g.; točka 19. – Okvirni sporazum između Naručitelja i jednog gospodarskog subjekta radi utvrđenja uvjeta pod kojim se sklapaju ugovori za usluge pranja, čišćenja i dezinfekcije vodnih i zasunskih komora vodosprema vode za piće, čišćenje tankvana spremnika za kemikalije na stanicama za dezinfekciju vode uključujući i neutralizaciju te zbrinjavanje isteklih kemikalija za dezinfekciju u slučaju izvanrednih situacija s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 1.000.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedenih radova za koje se sklapa ugovor s ponuditeljem KEMIS-TERMOCLEAN d.o.o., Sudiščak 3, 10000 Zagreb, OIB:47719259482, MB:1355562, iznosi od 795.500,00 kn bez PDV-a.
- IV. Izmjene i dopune Plana nabave za poslovnu godinu 2013.g.od 01.07.2013.; točka 3.– Izrada idejnih i glavnih projekata rekonstrukcije i dogradnje sustava odvodnje otpadnih voda na području aglomeracije Rijeka – Sustav javne odvodnje „GRAD“ s procjenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 15.000.000,00 kn (bez PDV-a).
Odlukom o odabiru odabrana je, sukladno kriteriju ekonomski najpovoljnije ponude, ponuda Zajednica ponuditelja: HIDRO CONSULT d.o.o., F.Čandeka 23b, 51000 Rijeka, Hrvatska, OIB: 58303111739, MB: 3502490 - nositelj ponude, DIPPOLD & GEROLD – HIDROPROJEKT 91 d.o.o., Desprimska 8, 10000 Zagreb, OIB: 89365215003, MB: 3758532 i RIJEKAPROJEKT-GEOTEHNIČKO ISTRAŽIVANJE d.o.o., J. P. Kamova 111, 51000 Rijeka, OIB: 73830211347, MB: 3591093 na iznos od 10.885.450,00 kn bez PDV-a, te je Ugovor poslan na potpis Zajednici ponuditelja 13.12.2013.g.
- IV. Izmjene i dopune Plana nabave za poslovnu godinu 2013.g. od 01.07.2013.; točka 4. – Naručitelj je procijenio vrijednost nabave u iznosu od 930.000,00 kn (bez PDV-a), a vrijednost jedine valjane ponude iznosi 1.348.190,50 kn (bez PDV-a). Međutim, kako je razlika osigurana V. Izmjenama i dopunama za poslovnu godinu 2013.g. od 16.09.2013; sklapa se ugovor s ponuditeljem VODOTEHNIKA d.d., Koturaška cesta 49, 10000 Zagreb, MB:3212971, OIB: 17631431320, na iznos od 1.348.190,50 kn bez PDV-a.