vrijeme početka: u 11,00 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Delta bb, Rijeka (sala za sastanke, I. kat).
DNEVNI RED
1.A Verifikacija zapisnika s 1. sjednice Nadzornog odbora održane 23. prosinca 2013. - PRIHVAĆENO
1.B Verifikacija zapisnika s 2. sjednice Nadzornog odbora održane elektronskim putem 13. ožujka 2014. - PRIHVAĆENO
2. Izvješće Središnjeg povjerenstva za popis sredstava, potraživanja i obveza KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka o izvršenom godišnjem popisu sredstava, potraživanja i obveza za 2013. - ODGOĐENO
/ Izvjestitelj: Tajana Prošenski, predsjednik Središnjeg povjerenstva /
3. Poslovno i financijsko Godišnje izvješće Društva za 2013. - PRIHVAĆENO
3.1. Izvještaj o poslovanju za 2013. - PRIHVAĆENO
3.2. Izvještaj o gradnji komunalnih vodnih građevina te korištenju sredstava naknade za razvoj i ostalih izvora financiranja za 2013. godinu - PRIHVAĆENO
3.3. Godišnje izvješće za 2013. - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
4. Izvješće o obavljenoj reviziji financijskih izvještaja za 2013. - PRIHVAĆENO
/Izvjestitelj: ovlašteni revizor Revizorske kuće REV-RI d.o.o., Rijeka/
5. Godišnje izvješće Uprave o stanju Društva za 2013. - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
6. Izvješće o radu Nadzornog odbora za 2013. - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Vladimir Benac, predsjednik Nadzornog odbora /
7.A Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna - PRIHVAĆENO
7.B Informacija o ugovorima sklopljenim temeljem odluke Nadzornog odbora od 9. rujna 2013. i 23. prosinca 2013. - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
8. Zahtjev za otpisom potraživanja - ODGOĐENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
9. Razno
Poslovno i financijsko Godišnje izvješće Društva za 2013.
Godišnje izvješće Uprave o stanju Društva za 2013.
Andrej Marochini, direktor Društva, informirao je članove Nadzornog odbora da je KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. poslovnu 2013. godinu završilo s dobitkom od 530.603,92 kn.
Ukupni prihod u 2013. godine iznosio je 115,2 milijuna kuna i manji je u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 8,3%, a u usporedbi s Rebalansom plana veći za 2,6%. U ostvarenim prihodima najveće je učešće prihoda od prodaje koji čine 83,5 % ukupnih prihoda. Ostvareni prihod od osnovne djelatnosti - prodaje vode i zbrinjavanja otpadne vode u 2013. godini ostvaren je u iznosu od 90,4 milijuna kuna i u odnosu na ostvareni prihod u 2012. godini je manji za gotovo 12 milijuna kuna, dijelom zbog manje isporučenih količina vode i zbrinute otpadne vode te zbog izvršenog vremenskog pomaka u očitanju vodomjera u 2012. godini.
Ukupni rashodi u 2013. godini iznosili su 114,7 milijuna kuna i manji su u odnosu na ostvarenje usporednog razdoblja 2012. godine za 6,8 %, a u odnosu na Rebalans plana poslovanja veći su za 2,8 %. U ostvarenim rashodima 2013. godine najveće učešće imaju troškovi amortizacije (31,9%), materijalni troškovi (29,6 %), te troškovi osoblja (28,7%). U 2013. godini je u odnosu na 2012., ali i Rebalans za 2013. povećan rashod za amortizaciju zbog unosa investicija u tijeku u osnovna sredstva u vrijednosti od 106,8 milijuna kuna te rashod za troškove osoblja zbog isplate po vansudskoj nagodbi (tužba radi neisplate božićnice) i isplate dijela regresa kroz bruto plaću (čime su se teretili troškovi osoblja, a ne ostali nematerijalni troškovi poslovanja koji su zbog toga manji u odnosu na 2012.).
U 2013. godini usluga vodoopskrbe je pružena u obimu od 13.205.807 m3 vode, što je za 8,7% ili 1.257.468 m3 manje u odnosu na ostvarenje iz 2012. godine. Najveći udio, i to od 68,5% ukupno ostvarene isporuke vode čine korisnici u kategoriji Stambene prostorije, odnosno domaćinstva. Isporuka vode Drugim isporučiteljima vodnih usluga se u 2013. godini gotovo prepolovila u odnosu na godinu ranije.
Istovremeno je usluga javne odvodnje otpadnih voda pružena u količini od 9.516.759 m3, što je za 1,5% manje u odnosu na 2012. godinu.
U 2013. godini je investirano oko 25 milijuna kuna po Planu održavanja komunalnih vodnih građevina (tzv. Plan amortizacije) i 79,6 milijuna kuna po Planu gradnje komunalnih vodnih građevina.
Prema Planu gradnje komunalnih vodnih građevina za 2013. godinu u projekte Prioriteta I je investirano 45,7 milijuna kuna i 34 milijuna kuna u projekte Prioriteta II.
Udio sredstava naknade za razvoj u ukupno utrošenim sredstvima iznosi 35% (uloženo 27,6 milijuna kuna), a ostalo čine sredstva Hrvatskih voda te sredstva za financiranje Jadranskog projekta.
U 2013. godini je putem Plana gradnje komunalnih vodnih građevina investirano 35,8 milijuna kuna više u odnosu na 2012. godinu. Povećanje je rezultat veće dinamike izgradnje Projekta Grobnik (uloženo oko 28,8 milijuna kuna više u 2013. odnosu na 2012.), intenzivnije pripreme studijske i projektne dokumentacije za EU fondove (povećanje za 4,6 milijuna kuna) te većih ulaganja po Prioritetu II (investirano oko 3,4 milijuna kuna više u odnosu na 2012.).
Izvješće o obavljenoj reviziji financijskih izvještaja za 2013.
Jadranka Vezmar, ovlašteni revizor revizorske kuće REV-RI d.o.o. iz Rijeke, navela je da je revizija izvršena u skladu s međunarodnim revizijskim standardima financijskog izvještavanja i da su u izvještaju dana mišljenja, po sve tri osnove pozitivno. Prema njima:
- financijski izvještaji istinito i objektivno prikazuju financijski položaj KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. na dan 31. prosinca 2013. godine, njegovu financijsku uspješnost i njegove novčane tokove za tada završenu godinu, u skladu sa Zakonom o računovodstvu i Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja koji su utvrđeni od Europske komisije i objavljeni u službenom listu Europske unije
- financijski izvještaji su u skladu s propisima koji uređuju poslovanje Društva te
- je godišnje izvješće sukladno s financijskim izvještajima.
Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna
Ljiljana Mihić, rukovoditeljica Službe komercijalnih poslova, predložila je članovima Nadzornog odbora davanje suglasnosti za sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje jedan milijun kuna i to za točku 1. i točku 2. VII. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2013. godine od 17.12.2013., za točku 48 Plana nabave za 2013. godinu, za točke 26, 27 i 28 Plana nabave za 2014. godinu te točku 1 I. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2014.
Nadzorni odbor jednoglasno je donio odlluke o:
Davanju suglasnosti za sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna za:
- VII. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2013. g. od 17.12.2013; točka 1. - Nastavak izvođenja građevinskih radova na izgradnji kanalizacije i izgradnja/rekonstrukcija vodoopskrbne mreže područje Zamet – Sjever 2; Ulice Milice Jadranić,Tići, Brigača, s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 2.500.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedenih radova za koje se sklapa ugovor s Dražan Mušterić, vlasnik obrta „TELEKOMUNIKACIJE“ za izgradnju i usluge, Ulica Ivaniša Nelipića 31, 21230 Sinj, OIB: 30628263643, MB: 1311961383101, iznosi 2.360.227,39 kn bez PDV-a.
- VII. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2013. g. od 17.12.2013; točka 2. - Nastavak izvođenja građevinskih radova na rekonstrukciji mješovite kanalizacije u razdjelnu i izgradnji/rekonstrukciji vodoopskrbne mreže Brašćine-Pulac-jug; Ulice Internacionalnih brigada i Drenovski put s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 2.500.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedenih radova za koje se sklapa ugovor s DINOCOP d.o.o., Pušća 103, 51513 Omišalj, MB: 040015126, OIB: 12459462285, iznosi 2.478.652,92 kn bez PDV-a.
- Plan nabave za 2013. g.; točka 48. - Usluga opskrbe električnom energijom povlaštenog kupca KD Vodovod i kanalizacija d.o.o. Rijeka za razdoblje od dvije godine s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 12.000.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedenih radova za koje se sklapa ugovor s HEP-OPSKRBA d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, OIB: 63073332379, MB:1708422, iznosi 10.811.191,88 kn bez PDV-a.
- Plan nabave 2014. g.; točka 27. - Izvođenje građevinskih i monterskih radova te nabava materijala za izgradnju vodovodnog ogranka Brtuni, Općina Viškovo s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 1.090.000,00 kn (bez PDV-a). Točna vrijednost navedenih radova bit će poznata po završetku postupka javne nabave.
- I. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2014. g. od 01.02.2014; točka 1. - Izgradnja-rekonstrukcija sanitarne kanalizacije i pratećih vodovoda gradskog područja Gornji Zamet / zona Z-2 i Z-3, Donja Drenova / sjeverni dio, Murini i rekonstrukcija CS Kostabela s pripadajućim cjevovodima s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 24.000.000,00 kn (bez PDV-a). Točna vrijednost navedenih radova bit će poznata po završetku postupka javne nabave.
- Plan nabave 2014. g.; točka 26. - Izgradnja vodoopskrbnog ogranka „Gornji Jugi“ u Općini Viškovo s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 1.800.000,00 kn (bez PDV-a). Točna vrijednost navedenih usluga bit će poznata po završetku postupka javne nabave.
- Plan nabave 2014. g.; točka 28. - Nabava materijala za CS Škrljevo; CS Kukuljanovo; Županijsku cestu 5025, dionica Petrolejska cesta Marčelji-Marišćina s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 5.500.000,00 kn (bez PDV-a). Točna vrijednost navedenih roba bit će poznata po završetku postupka javne nabave.
Informacija o ugovorima sklopljenim temeljem odluke Nadzornog obora od 9.09.2013. i 23.12.2013.
Ljiljana Mihić, rukovoditeljica Službe komercijalnih poslova, informirala je članove Nadzornog odbora o ugovorima sklopljenim temeljem
odluke Nadzornog odbora od 9.09.2013. :
- IV. Izmjene i dopune Plana nabave za poslovnu godinu 2013. g. od 01.07.2013.; točka 2. – Izrada idejnog projekta sa ishođenjem lokacijske dozvole uređaja za pročišćavanje otpadnih voda Aglomeracije Rijeka-UPOV Rijeka s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 3.500.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedene usluge za koju se sklapa ugovor s Zajednicom ponuditelja: HIDRO CONSULT d.o.o., F. Čandeka 23b, 51000 Rijeka, Hrvatska, OIB:58303111739, MB:3502490 - nositelj ponude i HIDROINŽENJERING d.o.o. Ljubljana, Podružnica Zagreb, Trnjanska cesta 37, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 73604385600, MB: 2198452, iznosi 2.097.500,00 kn bez PDV-a.
- IV. Izmjene i dopune Plana nabave za poslovnu godinu 2013. g. od 01.07.2013.; točka 3. – Izrada idejnih i glavnih projekata rekonstrukcije i dogradnje sustava odvodnje otpadnih voda na području aglomeracije Rijeka – Sustav javne odvodnje „GRAD“ s procijenjenom vrijednosti nabave u iznosu od 15.000.000,00 kn (bez PDV-a). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedene usluge za koju se sklapa ugovor s Zajednicom ponuditelja: HIDRO CONSULT d.o.o., F.Čandeka 23b, 51000 Rijeka, Hrvatska, OIB:58303111739, MB:3502490 - nositelj ponude DIPPOLD & GEROLD – HIDROPROJEKT 91 d.o.o., Desprimska 8, 10000 Zagreb, OIB: 89365215003, MB: 3758532 i RIJEKAPROJEKT-GEOTEHNIČKO ISTRAŽIVANJE d.o.o., J. P. Kamova 111, 51000 Rijeka, OIB: 73830211347, MB: 3591093, iznosi 10.885.450,00 kn bez PDV-a.
Odluke Nadzornog odbora od 23.12.2013. :
- V. Izmjene i dopune za poslovnu godinu 2013. g. od 16.09.2013; točka 2. – Izgradnja komunalne infrastrukture vodovoda i fekalne kanalizacije, te izgradnja oborinske kanalizacije i nerazvrstane ceste Plešići-Općina Kostrena, s procijenjenom vrijednosti nabave u ukupnom iznosu od 2.520.000,00 kn bez PDV-a (od toga KD Vodovod i kanalizacija d.o.o. Rijeka u iznosu od 1.185.000,00 i Općina Kostrena u iznosu od 1.335.000,00 kn). Nakon provedbe postupka javne nabave vrijednost navedenih radova za koje se sklapa ugovor s ponuditeljem DINOCOP d.o.o. , Pušća 103, 51513 Omišalj, MB:1329227, OIB:12459462285, u iznosu od 1.960.906,73 kn bez PDV-a (od toga KD Vodovod i kanalizacija d.o.o. Rijeka iznosi 847.191,72 i Općina Kostrena u iznosu od 1.113.715,01 kn).