vrijeme početka: u 14,00 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Dolac 14, Rijeka (sala za sastanke, polukat).
DNEVNI RED
1. Verifikacija zapisnika s 14. sjednice Nadzornog odbora održane 7. rujna 2015. - PRIHVAĆENO
2.A Izvještaj o poslovanju KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u razdoblju I – IX 2015. - PRIHVAĆENO
2.B Izvještaj o gradnji komunalnih vodnih građevina i korištenju sredstava naknade za razvoj te ostalih izvora financiranja u razdoblju I – IX 2015. - PRIHVAĆENO
3. Procjena rezultata poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u 2015. - PRIHVAĆENO
4. Smjernice za izradu Plana poslovanja Društva za 2016. godinu - PRIHVAĆENO
5. Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna - PRIHVAĆENO
6. Priključenje građevina udaljenih od sustava javne vodoopskrbe – zahtjev za otpisom potraživanja zbog puknuća duge interne vodovodne instalacije na javnoj površini (prema zahtjevu za dopunom materijala danom na 7. sjednici Nadzornog odbora, održanoj 31.10.2014.) - PRIHVAĆENO
7. Informacija o formiranju tima za pronalaženje načina i prijedloga rješenja za usklađivanje s odredbama i zahtjevima međunarodnih računovodstvenih standarda (prema zaključku uz odluku broj 57, donesenog na 10. sjednici Nadzornog odbora, održanoj 8.5.2015.) - PRIHVAĆENO
8. Informacija o imovinsko-pravnom rješavanju vlasništva uređaja za pročišćavanje otpadnih voda na Delti - PRIHVAĆENO
9. Razno
Izvještaj o poslovanju KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u razdoblju I – IX 2015.
Usluga vodoopskrbe ostvarena je za 11,5% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine i za 8% u odnosu na planirano. Povećanje u potrošnji evidentirano je u svim kategorijama korisnika vodnih usluga.
Usluga skupljanja i pročišćavanja otpadnih voda, koja se pruža korisnicima čije su nekretnine priključene na sustav javne odvodnje, također je ostvarila rast za 2,9% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i 1,6 % u odnosu na planirano.
Usluga pražnjenja otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama ostvarena je u manjem obimu u odnosu na prvih devet mjeseci 2014. godine, prvenstveno zbog siječnja prošle godine u kojem je ostvareno 3.364m3 zbog drugačijeg načina obračuna. Ostvarenje je također manje i u odnosu na planirano, i to za 24% zbog manje potražnje za ovom vrstom usluge u zimskim mjesecima.
Društvo je u razdoblju I-IX 2015. godine poslovalo s pozitivnim financijskim rezultatom od oko 3.638.000,00 kn. To je znatno bolje od 2014. godine kad je ostvaren minus od oko 3.102.000,00 kn.
Društvo je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarilo ukupne prihode u iznosu 86.285.193,83 kn, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine više za 5% i za 5,7% u odnosu na planirano. Istovremeno ukupni rashodi iznose 82.647.244,10 kn, manji su u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 3,1% i veći za 2,6% u odnosu na planirano.
Izvještaj o gradnji komunalnih vodnih građevina i korištenju sredstava naknade za razvoj te ostalih izvora financiranja u razdoblju I – IX 2015.
U prvih devet mjeseci ove godine investirano je u gradnju vodno-komunalne infrastrukture gotovo 65 milijuna kuna, čime je Plan gradnje komunalnih vodnih građevina za 2015. godinu s otplatom kredita realiziran u trećini ukupno planiranog iznosa ili s 33%. Pri tom realizacija investicije koje su od zajedničkog značaja za sve jedinice lokalnih samouprava ili sustav u cjelini - Prioriteta I iznosi 50,8%, a realizacija investicija koje su od značaja za pojedine jedinice lokalnih samouprava - Prioriteta II iznosi 24,6%. Smanjena realizacija od planirane je zbog dinamike trošenja sredstava.
U Prioritetu I početak gradnje, a time i trošenja sredstava za gradnju dijela vodoopskrbnog sustava Streljana – Kastav – Klana na području gradnje ceste D 427 – III etapa ovisi o dinamici gradnje ceste, kod Potprojekta Rijeka – Grobnik, gdje su građevinski radovi izvedeni sukladno planiranim rokovima u sklopu Jadranskog projekta, financijsko trošenje sredstava ovisi o dostavi potrebne dokumentacije od strane odabranih izvođača radova.
Smanjena realizacija po Prioritetu II je kod projekta EBRD u Rijeci i Kastvu zbog sporije dinamike početaka izvođenja građevinskih radova po pojedinim grupama od planirane slijedom dužine trajanja izrade izvedbenih projekata i prometnih rješenja, potom po projektu EIB/CEB u Kostreni zbog dužine trajanja postupka javne nabave uslijed žalbi na odabir izvođača radova za gradnju i rekonstrukciju vodovodnih i tlačnih cjevovoda u dužini od 6 kilometara na području Martinšćice, Mažeri, Glavani, Ledine, Šubati i Raspelje procijenjene vrijednosti od 18,5 milijuna kuna te za investicije gradnja vodoopskrbe naselja Melnice u Bakru 2. faza i gradnja osam vodovodnih ogranaka na području Viškova jer se čeka očitovanje na prijavu za sufinanciranje putem Operativnog programa Ministarstva poljoprivrede „Zaštita okoliša“ za razdoblje 2007-2013 kroz poboljšanje sustava vodoopskrbe te integriranog sustava upravljanja otpadnim vodama.
Procjena rezultata poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u 2015.
Procjena poslovanja za 2015. godinu izrađena je temeljem ostvarene količine vodnih usluga u prvih deset mjeseci ove godine i procijenjene količine za razdoblje studeni - prosinac 2015. godine, potom ostvarenih prihoda i rashoda u prvih devet mjeseci ove godine uz procjenu prihoda i rashoda do kraja poslovne godine. Prema tako izrađenoj Procjeni Društvo bi poslovnu godinu trebalo završiti s pozitivnim financijskim rezultatom od 235.145 kn, pri čemu će PRJ Vodovod ostvariti dobit od 1.113.143 kn, a PRJ Kanalizacija gubitak od 877.998 kn.
Smjernice za izradu Plana poslovanja Društva za 2016. godinu
Smjernicama je predviđeno da se vodna usluga javne vodoopskrbe u idućoj poslovnoj godini planira u iznosu od 13.300.000 m3 i to na bazi ostvarenih količina u 2013. i 2015. godini s obzirom da je 2014. godina bila netipična zbog izrazito kišnog ljeta.
Vodna usluga odvodnje u idućoj godini planirat će se za skupljanje i pročišćavanje otpadnih voda u obimu od 7.725.000 m3 slijedom procjene ostvarenja u 2015. godini, a pražnjenje i odvoz otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama planirat će se u obimu od 7.500 m3 slijedom prosječnog mjesečnog ostvarenja u prvih deset mjeseci ove godine.
Broj radnika za 2016. planiran je u iznosu od 312, pri čemu se u 2016. godini planira provesti izmjena postojeće organizacijske sheme i sistematizacije.
Cijene komunalnih usluga ostale bi nepromijenjene ukoliko ne dođe do znatne promjene ulaznih troškova ili drugačijeg obračuna sukladno zakonskim odredbama.
Troškovi poslovanja planirat će se prema ostvarenim troškovima u prvih devet mjeseci 2015. godine i procjeni troškova poslovanja do kraja 2015. godine.
Prosječne bruto plaće radnika i cijena sata rada ostat će na nivou 2015. godine.
Korisnicima socijalnog programa Grada Rijeke temeljem rješenja Odjela za zdravstvo i socijalnu skrb, kao i korisnicima socijalnog programa ostalih jedinica lokalne samouprave, usluga u 2016. godini pružit će se na teret troškova poslovanja Društva najviše u visini do 5% prihoda iz osnovne djelatnosti.
Planom održavanja i gradnje komunalnih vodnih građevina javne vodoopskrbe i odvodnje obuhvatit će se zahvati kojima će se unaprijediti kvaliteta vodnih usluga. Planira se zamjena vodovodne mreže u duljini do 3.200 metara, uvođenje vodomjera novije generacije više klase točnosti, zamjena i rekonstrukcija sustava odvodnje u ukupnoj duljini od oko 1.500 metara, nastavak realizacije projekta Vodoopskrbe visinske zone Kostrena, izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju i dogradnju vodoopskrbnog sustava Rijeka na lokaciji Streljana-Drenova-Saršoni-Marčelji-Klana u svrhu spajanja riječkog sustava sa podsustavom na području Klane, izrada projektne dokumentacije (glavni projekti) za dogradnju vodoopskrbnog podsustava na području Grobinštine i gradnju podsustava za transport vode na Platak sve u funkciji vodoopskrbe S.R.C.Platak, izvođenje dijela vodoopskrbnog sustava područja Streljana (Grad Rijeka) – Kastav – Klana (spajanje sustava Klana na riječki vodoopskrbni sustav) na području izgradnje ceste D 427 Marčelji – Marišćina, priprema EU projekata odvodnja aglomeracije Rijeka, Kostrena (Bakar – Kostrena) i Kraljevica, nastavak realizacije Projekata EBRD i EIB/CEB te priprema projektne i ostale dokumentacije, imovinsko pravna priprema te izgradnja vodovodnih ogranaka i kanalizacijske mreže na području pojedinih jedinica lokalne samouprave sukladno prioritetima suvlasnika Društva.
U 2016. godini uvest će se norma ISO 50001 te ukinuti ISO 9001 i OHSAS 18000.