Sjednice nadzornog odbora
9 sjednica Nadzornog odbora Društva - 20.12.2018.
vrijeme početka: u 8,15 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Dolac 14, Rijeka (sala za sastanke, polukat)
DNEVNI RED:
- A. Verifikacija zapisnika sa 7. sjednice Nadzornog odbora održane 20. studenoga 2018. godine - VERIFICIRANO
B. Verifikacija zapisnika s 8. sjednice Nadzornog odbora održane elektronskim putem 7. prosinca 2018. godine - VERIFICIRANO
- Rebalans Plana poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. za 2018. godinu - DOBIVENA SUGLASNOST
- Izmjena i dopuna Plana gradnje komunalnih vodnih građevina za 2018. godinu - DOBIVENA SUGLASNOST
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o financiranju razvoja komunalne djelatnosti za 2018. godinu - DOBIVENA SUGLASNOST
- Plan poslovanja KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. za 2019. godinu - DOBIVENA SUGLASNOST
- Plan gradnje komunalnih vodnih građevina za 2019. godinu - DOBIVENA SUGLASNOST
- Pravilnik o financiranju razvoja komunalne djelatnosti za 2019. godinu - DOBIVENA SUGLASNOST
- Suglasnost na pravne poslove čija vrijednost premašuje jedan (1) milijun kuna
A. - Ugovor za javnu nabavu radova - DOBIVENA SUGLASNOST
B. - Zaduženje Društva putem dugoročnog financijskog kredita - DOBIVENA SUGLASNOST
- Razno
8. sjednica Nadzornog odbora Društva - 07.12.2018.
održana elektronskim putem
DNEVNI RED:
Informacija o zaduženju Društva kod Erste&Steiermärkische bank d.d. u visini do 60.000.000,00 kn radi refinanciranja postojećeg kredita Europske banke za obnovu i razvoj
- PRIHVAĆENO
7. sjednica Nadzornog odbora Društva - 20.11.2018.
vrijeme početka: u 11,00 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Dolac 14, Rijeka (sala za sastanke, polukat)
DNEVNI RED:
1.A Verifikacija zapisnika s 5. sjednice Nadzornog odbora održane 9. listopada 2018. godine - VERIFICIRANO
1.B Verifikacija zapisnika sa 6. sjednice Nadzornog odbora održane elektronskim putem 18. listopada 2018. godine - VERIFICIRANO
/Izvjestitelj: Ante Mađerić, predsjednik Nadzornog odbora Društva/
2. Izvješće o ostvarenom poslovanju KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u razdoblju I-IX 2018. godine - PRIHVAĆENO
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor/
3. Smjernice za izradu Plana poslovanja Društva za 2019. godinu - DANA SUGLASNOST
/izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor Društva/
4. Informacija o izrađenom Prijedlogu Strateškog plana 2018.-2023. KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. - PRIHVAĆENO
/Izvjestitelj: Jagoda Pilko, Savjetnik Uprave za strateška tehnička pitanja/
5. Zahtjev tvrtke Vargon d.o.o. - ODBIJEN
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor/
6. sjednica Nadzornog odbora Društva - 17.10.2018.
održana elektronskim putem
DNEVNI RED
- Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna
5. sjednica Nadzornog odbora Društva - 09.10.2018.
vrijeme početka: u 8:15 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Dolac 14, Rijeka (sala za sastanke, polukat)
DNEVNI RED
- Verifikacija zapisnika:
A) s 3. sjednice Nadzornog odbora održane 12. rujna 2018. - VERIFICIRANO
B) sa 4. sjednice Nadzornog odbora održane elektronskim putem 19. rujna 2018. - VERIFICIRANO
/Izvjestitelj: Ante Mađerić, predsjednik Nadzornog odbora Društva/
- Izvještaj o:
A) poslovanju KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u razdoblju I – VI 2018. - PRIHVAĆENO
B) gradnji komunalnih vodnih građevina i korištenju sredstava naknade za razvoj te ostalih izvora financiranja u razdoblju I – VI 2018. - PRIHVAĆENO
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor/
- Izmjena i dopuna Plana gradnje komunalnih vodnih građevina za 2018. godinu - DANA SUGLASNOST
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor Društva/
- Suglasnost na sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna - DANA SUGLASNOST
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor/
- Izmjena i dopuna Pravilnika o radu - Prilog I. Organizacijska struktura i II. Sistematizacija radnih mjesta - PRIHVAĆENO
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor/
- Razno
4. sjednica Nadzornog odbora Društva - 20.09.2018.
održana elektronskim putem
DNEVNI RED
- Suglasnost na pravne poslove čija vrijednost premašuje jedan (1) milijun kuna - DANA SUGLASNOST
3. sjednica Nadzornog odbora Društva - 12.09.2018.
vrijeme početka: u 8:00 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Dolac 14, Rijeka (sala za sastanke, polukat)
DNEVNI RED
- Verifikacija zapisnika s
A) 1. konstitutivne sjednice Nadzornog odbora održane elektronskim putem 19. lipnja 2018. godine - VERIFICIRANO
B) Verifikacija zapisnika s 2. sjednice Nadzornog odbora održane 26. lipnja 2018. godine -VERIFICIRANO
/Izvjestitelj: Predsjednik Nadzornog odbora Društva/
- Informacija o izboru i imenovanju revizorskog Društva za 2018. godinu - PRIHVAĆENO
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor/
- Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna - DANA SUGLASNOST
/Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor/
- Razno
2. sjednica Nadzornog odbora Društva - 26.06.2018.
vrijeme početka: u 8:00 sati
mjesto održavanja: u prostorijama Društva, Dolac 14, Rijeka (sala za sastanke, polukat)
DNEVNI RED
- Izvješće Središnjeg povjerenstva za popis sredstava, potraživanja i obveza KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka o izvršenom godišnjem popisu sredstava, potraživanja i obveza za 2017. - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Iva Brkarić, predsjednik Središnjeg povjerenstva /
- Poslovno i financijsko godišnje izvješće Društva za 2017. godinu - PRIHVAĆENO
2.1. Izvještaj o poslovanju za 2017. godinu
2.2. Izvještaj o gradnji komunalnih vodnih građevina te korištenju sredstava naknade za razvoj i ostalih izvora financiranja za 2017. godinu
2.3. Godišnje izvješće za 2017. godinu
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
- Izvješće o obavljenoj reviziji financijskih izvještaja za 2017. godinu - PRIHVAĆENO
/Izvjestitelj: ovlašteni revizor Revizorske kuće HLB INŽENJERSKI BIRO d.o.o., Rijeka/
- Godišnje izvješće Uprave o stanju Društva za 2017. godinu - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
- Izvješće Nadzornog odbora KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. o obavljenom nadzoru vođenja poslova Društva u 2017. godini - DONESENO
/ Izvjestitelj: Ante Mađerić, predsjednik Nadzornog odbora /
- Izvješće o radu Nadzornog odbora KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. za 2017. i davanje razrješnice Upravi i članovima Nadzornog odbora za 2017. godinu - DONESENO
/ Izvjestitelj: Ante Mađerić, predsjednik Nadzornog odbora /
- Sklapanje pravnih poslova čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna - DANA SUGLASNOST
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
- Izvješće o ostvarenom poslovanju KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. u razdoblju I‐III 2018. godine - PRIHVAĆENO
/ Izvjestitelj: Andrej Marochini, direktor /
- Razno
1. sjednica Nadzornog odbora Društva - 19.06.2018.
održana elektronskim putem
DNEVNI RED
- Izbor predsjednika i zamjenika predsjednika Nadzornog odbora Društva - IMENOVANI
- Usvajanje Poslovnika o radu Nadzornog odbora Društva - USVOJENO
- Suglasnost na pravne poslove čija vrijednost premašuje jedan (1) milijun kuna - DANA SUGLASNOST
3. sjednica Nadzornog odbora Društva - 27.02.2018.
održana elektronskim putem
DNEVNI RED
- Suglasnost na pravne poslove čija vrijednost premašuje jedan (1) milijun kuna - DANA SUGLASNOST
Dana je suglasnost za sklapanje pravnog posla čija vrijednost premašuje 1 (jedan) milijun kuna:
- Okvirni sporazum između Naručitelja i jednog gospodarskog subjekta radi utvrđenja uvjeta pod kojim se sklapaju ugovori o javnoj nabavi za nabavu poštanskih usluga za razdoblje od četiri godine, vrijednost navedene nabave usluga za koje se sklapa Okvirni sporazum iznosi 3.238.476,48 kn, na koju porez na dodanu vrijednost iznosi 809.619,12 kn, čime ukupna cijena usluga iznosi 4.048.095,60 kn.
- Okvirni sporazum između naručitelja i jednog gospodarskog subjekta radi utvrđenja uvjeta pod kojim se sklapaju ugovori o javnoj nabavi za nabavu i isporuku laboratorijskog potrošnog materijala, pribora i kemikalija za razdoblje od četiri godine, procijenjene vrijednosti nabave 1.880.000,00 kn bez PDV-a.
- Okvirni sporazum između Naručitelja i jednog gospodarskog subjekta radi utvrđenja uvjeta pod kojim se sklapaju ugovori o javnoj nabavi za usluge osiguranja imovine, osoba, odgovornosti iz djelatnosti, naknade plaće za vrijeme bolovanja, obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti i kasko osiguranje vozila za razdoblje od dvije godine, procijenjene vrijednosti nabave 2.073.200,00 kn bez PDV-a.