U slučaju promjene korisnika (promjena vlasništva ili korisništva nekretnine) evidentirani korisnik vodnih usluga u obvezi je, najkasnije u roku od 30 dana od dana nastale promjene, pisanim nas putem izvijestiti o nastalim promjenama.
Korisnici su dužni:
- dostaviti dokumentaciju na osnovi koje možemo izvršiti promjenu podataka u evidenciji korisnika vodnih usluga
- dostaviti serijski broj vodomjera s očitanim stanjem tog vodomjera
- podmiriti sva dugovanja s osnova isporučenih vodnih usluga u periodu prije podnošenja zahtjeva za promjenu korisnika vodnih usluga.
Način predaje zahtjeva:
- osobno u UPRAVNOJ ZGRADI DRUŠTVA na adresi Dolac 14 u Rijeci
Odjel prodaje i naplate
prizemlje šalter sala (blagajna)
u radno vrijeme: ponedjeljak - petak 7:00 - 14:00
- poštom na adresu KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka, Dolac 14, 51000 Rijeka.
- na adresu elektronske pošte: registar@kdvik-rijeka.hr
Možemo izvršiti izmjenu na zahtjev novog korisnika vodnih usluga (novog vlasnika ili korisnika nekretnine) u slučaju da nas o nastaloj promijeni u korištenju vodnih usluga nije izvijestio evidentirani korisnik vodnih usluga.
U slučaju kada nas evidentirani korisnik vodnih usluga ne izvijesti o nastaloj promjeni, evidentirani korisnik vodnih usluga ostaje i dalje u obvezi plaćanja računa za vodne usluge do dana izvršene promjene osobe korisnika vodnih usluga u evidenciji istih.
Obavezni prilozi - uvjet za rješavanje zahtjeva:
Vlasnik građevine
- dokaz o vlasništvu građevine ili posebnog dijela građevine, ne stariji od 6 mjeseci
- ugovor o kupoprodaji, ugovor o darovanju, pravomoćno rješenje o nasljeđivanju i sl.
Korisnik građevine
- dokaz o korištenju građevine (npr. ugovor o najmu)
- ugovor kojim vlasnik prenosi pravo za podnošenje ovog zahtjeva na korisnika
- dokaz o prestanku korištenja građevine (npr. ugovor o raskidu najma)
Pravna osoba
- rješenje o registraciji kod Trgovačkog suda
- NKD
Obrtnik
- rješenje o upisu obrta u obrtni registar