Centrala 7:30 - 15:30      (051) 353 222
Dežurna služba 0-24      (051) 211 906

Najčešća pitanja

Informirajte se više pročitavši odgovore na upućena nam najčešća pitanja vezana uz vodne usluge na području Rijeke i riječkog prstena.

Da li je moguć otpis troška nastao zbog kvara na vodovodnim instalacijama iza glavnog vodomjera?

Kako mora biti izvedena kanalizacijska instalacija objekta da ne uzrokuje neugodne mirise?

Da li je pojava žute, bijele ili smeđe crvenkaste vode na slavini opasna?

Zašto se u bojleru ili slavini pojavljuje kamenac?

Može li riječka voda imati miris po kloru?

Može li se olakšati podmirenje uvećanih računa za pružene vodne usluge zbog kvara vodovodnih instalacija iza glavnog vodomjera?

Živim u novijoj zgradi i ugrađen mi je poseban vodomjer za mjerenje količine isporučene vode stanu u kojem živim. Zašto mi se obračun razlikuje od stanja evidentiranog na tom vodomjeru?

Zašto se obračunata količina vodne usluge razlikuje od očitanog stanja na vodomjerima ugrađenim u stanu?

Na koji način se vrši promjena naziva korisnika vodne usluge uvjetovana promjenom vlasništva ili najma?

Na koji način se može promijeniti adresa dostave računa ili ispraviti pogrešno navedeno ime, prezime, adresa na računu i sl.?

Kada je moguće premještanje izvedenih postojećih vodovodnih priključaka s glavnim vodomjerom bliže objektu?

Što učiniti kada sumnjate u neispravnost glavnog ili pomoćnog vodomjera?